fredag, maj 05, 2023

Väntar

Min sjukskrivning går ut idag och jag har inte hört från min läkare än om jag ska vara hemma mer. Dom skulle höra av sig så fort det fanns tid. Men inget än så länge.
Jag kommer att vara hemma på måndag ändå. Jag bör få fortsatt sjukskrivning då jag inte kan göra vissa saker så länge utan att få ont igen. 
Hemma funkar det ju bättre då jag kan variera mig mellan olika uppgifter och projekt. Men grejar jag för mycket får jag ändå ont. Jag har ju dock mina olika stöd jag kan ta på mig så jag får avlastning en stund sen. Använder dock inte dessa så ofta, lyckas faktiskt bra ändå. 

Under tiden jag är hemma så småpackar och städar jag inför flytten. Jag hjälper även E med sina läxor. Hon är duktig och jobbar på så hon ska vara ikapp när hon slutar där sen. Men det kommer hon då hon kämpar på bra. 

Inga kommentarer: