måndag, maj 08, 2023

Fortsatt sjukskriven

Läkaren gick helt klart på fysioterapeutens bedömning. Jag behövde inte ens säga något mer än ett okej när hon ringde mig för att meddela att hon förlängde till månaden ut. 
Det var ju precis det som fysion tyckte var till det bästa och sen börjar jag på ett helt annat arbete där jag sitter vid ett skrivbord och svarar på mail och telefonsamtal mycket. Så nu laddar jag inför det.

Att vara hemma gör att jag får lite extra tid för mig själv och inte bara packar inför flytten nu när jag hemma. Känner att jag faktiskt behöver det nu efter ett år som varit ganska tufft på många sätt både psykiskt och fysiskt. Men jag ser ljusare tider framför mig, och inte bara då det snart är sommar. Men våren har verkligen hjälpt till i år, fast att den varit ganska kall. 


Inga kommentarer: