fredag, december 30, 2022

Gott nytt år

Jag ville bara in och hälsa gott nytt år på er alla!

År 2022 var ett speciellt år där jag fått vara med om fantastiska saker och riktigt tuffa saker. De tuffa sakerna har jag inte tagit upp här då jag inte kan skriva om dom ännu som det är just nu. Men det som är bra kan jag nämna.

Att återfå sitt livs kärlek är det största som hänt. Jag är så lycklig för att vi hittat varandra igen. Har varit tillsammans i 11 månader nu och många mer ska det bli, typ för evigt.

Nytt jobb, där jag trivs och nu har jobbat i snart 4 månader. Känns som att jag kan bli kvar där länge.


Nu kommer det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir mycket bättre för alla, jag vet att många har det tufft just nu. Men vi hoppas att det blir bättre. För egen del väntar jag på lite besked och sen ska jag bara fortsätta må bra. Får ta tag i träningen igen, men annars så ska jag bara fortsätta på utstakad väg.

Inga kommentarer: