onsdag, augusti 31, 2022

Förändringar

På grund av olika händelser så har F flytta ut och bor nu hos en kusin.
Så detta gör att det bara är jag och Ebba här hemma.
Jag har en vecka ledigt innan nya jobbet så jag håller på att möblera om, igen.
Kommer att ha en ganska stor sy/hobby-hörna i vardagsrummet och mitt sovrum växer en hel del, där blir det istället en större läshörna. Detta sker lite gradvis, men sy/hobby-hörnan ska bli klar ganska snabbt så jag kan komma igång där. Men läshörnan är det inte lika bråttom med då jag inte har en bra läsfåtölj som är planen att jag ska köpa in senare. 
Ebba har kvar sitt rum men även hon fixar ganska mycket där inne. Hon är ju på väg in i tonåren och alla barnsaker sorteras sakta bort. Mycket är utrensat sedan innan men nu är det mer som åker. 
Ska bli spännande och se hur hennes rum utvecklas under denna tiden. 

Ja, på måndag är det dags för det nya jobbet och jag ser väldigt mycket fram emot detta. 

Inga kommentarer: