onsdag, juli 03, 2019

Semester och nya prover

Har varit ledig sedan i söndags och njuter av min ledighet fast att det just inte är så bra väder. Blåser så mycket att det är jobbigt att tälta så vi väntar med det just nu.
Idag var jag på vårdcentralen och tog nya blodprover, järnvärden och genprovet för Celiaki. Så nu väntar man på besked om detta. Jag har varit utan vitaminer i en vecka för att ta dessa proven men jag känner ingen skillnad sen jag tog dom så jag misstänker att jag är ganska stabil nu. Vet ej när jag får svar från läkaren, men han ringer när det är klart. Har börjat med mina vitaminer igen nu efter provet för det ville läkaren att jag skulle göra, mina vanliga vitaminer lägger han sig inte i men järntabletterna är ju såna jag fått utskrivet av honom och just för proverna så vill han att jag inte skulle ta dom på en vecka ifall det skulle ge ett felaktigt svar.

Inga kommentarer: