torsdag, maj 02, 2019

Magen är bra!!

Ja, just så är det.
Magen är bra.
Jag klarar mig finfint utan medicin som ska hålla magen i styr.
Var längesedan jag inte tänkte på magen större delen av dagen. Känns bra att det bara är som det ska där nu.
Att i 3 månader varit helt kass i magen gör att man mår riktigt dåligt överlag. Nu känner jag att allt kommer tillbaka. Känner mig starkare, mer motiverad och piggare. Ja, förutom att jag åkt på en förkylning just nu, men den är ju övergående.

Är så glad att jag fick besked om vad det kunde vara för problem med mig. Så lätt det är att välja att må bra då. Jag behöver inte äta något som är dåligt för mig, jag har inga problem att välja bort dessa sakerna. Kollar bara efter annat som jag vet är bra för mig, eller iaf inte innehåller sånt som är dåligt för mig, chips är ju egentligen inte bra för någon, men det är GOTT.

Men äter man i övrigt nyttigt som jag gör och rör sig som jag gör så är en chipspåse då och då inte heller dåligt för dig. Man får ju unna sig ibland.

Inga kommentarer: