tisdag, maj 07, 2019

En bra känsla

Jag har en bra känsla i hela kroppen nu.
Känner mig starkare, inte helt frisk. Det kommer ta tid, men jag är på rätt väg. Inte bara magen som känns bra alltså. Jag är ganska säker på att mitt järnvärde är på väg upp. Ska bli spännande att se nästa vecka.

Nu äntligen har Försäkringskassan tagit tag och börjat handlägga mitt ärende också, tog bara 2 månader... Lär väl få svar ganska snart, men att det ska ta sån tid för dom att börja. Har ju ändå varit sjukskriven i 2 månader. Tur jag jobbar 50% iallafall.

Annars så flyter allt bara på just nu.
Har börjat få mer gjort här hemma Känner mig inte fysiskt slö längre, har på så vis lättare att motivera mig att göra saker. Små framsteg så blir allt snart klart här hemma. Jag har ju lite som jag inte orkat ta tag i de senaste månaderna...

Inga kommentarer: