måndag, april 22, 2019

Framgång

Kan säga att efter helgen och noga utvald mat helt utan gluten så mår jag faktiskt mycket bättre i magen. Visst jag tar Moxalole för magen, men bara en halv påse om dagen just nu. Håller nämligen på att dra ner på det.

Trodde aldrig att jag skulle känna skillnad så här fort, visst är jag inte helt bra men det är mycket bättre.

Jag har dock börjat fundera på hur länge jag egentligen haft problem med magen...
Vet att jag ganska ofta varit svullen och uppblåst sen tonåren. Men liksom aldrig mer än så.
Har en känslig mage som reagerar starkt vid stress.
Men jag har själv aldrig egentligen kunnat koppla något direkt till maten. Samtidigt som man vänjer sig ganska snabbt och ser vissa saker som normala.
Alltid haft problem med mitt järnvärde.

Jag kämpar på och så får jag se om förbättringarna håller i sig.

Inga kommentarer: