onsdag, mars 13, 2019

Blev inget

Blev inget idag...
Skulle ju tagit blodprov.
Men då Ebba fortfarande är förkyld och har haft lite feber även idag så fick jag vänta med att ta mig iväg. Fick ny tid om en vecka. Konstigt nog så kan dom inte ta blodprov alla dagar i veckan...

Jaja, jag har varit hemma. Tvättat lite i tvättstugan, diskat och lagat mat.
Är inte mycket mer än det jag orkar. Är ju ute med Shaggy som jag ska men annars så blir det lugnt. Jag fixar inte att stressa runt en massa. Känner så fort att jag blir stressad över något eller att det blir mycket att göra så blir jag trött och kass i magen. Och det krävs inte ens mycket stress för att jag ska reagera så där.
Men jag ska få till en lösning på detta. På ett eller annat sätt.

1 kommentar:

fruM sa...

Beror lite på vad det är för typ av prover....