söndag, december 03, 2017

December

Ja, nu är vi inne i december och inte mycket kvar av detta året.
Den senaste veckan har jag varit ganska sjuk i en förkylning, den har tagit hårt. Men är nu på väg att släppa. Är fortfarande snorig och har lite hosta, men annars känns det bättre.
Kan bero på att jag varit hos min kärlek i helgen och vilat, myst i soffan vid en brasa med katten i famnen. Inte gjort något alls, eller jo, fick fixa lite ved i lördags men tog det lugnt och sen var det soffläge och vila resten av dagen.
Ska försöka få upp lite julsaker denna veckan, blir inte så mycket då jag inte orkar, men lite ska upp. Blir liksom lite mysigare då. Men ingen stress.
Har barnen hemma denna julen så jag får planera julfirandet också.
Det är det enda jag ska göra denna veckan, inga andra måsten. Om en vecka är det dags för läkaren igen och då får jag se vad han säger, terapeuten tyckte iaf att jag ska vara hemma ett tag till. Har inte hört något från Försäkringskassan heller så jag vet inte hur min ekonomi kommer se ut, men jag måste få det godkänt annars får jag panik. Men jag får kolla på det också i veckan.

Annars så vet jag inte om jag inte mår bättre just nu, förkylningen tar över ganska mycket just nu. Men det ska jag väl bli bra från snart så jag kan fortsätta återhämta mig från min utmattning.

Jag har hopp iaf.

Inga kommentarer: