tisdag, november 14, 2017

Sjukskriven

Jaha, då ska man vila hemma ett tag.
Träffade min läkare idag och han sa att jag ska vara hemma minst 2 veckor.
Ska vara hemma och ta hand om mig själv, barnen och så den mängd jag orkar ska jag ta hand om lägenheten. Blir promenad varje dag för det mår jag bra av. Sen ska jag laga god mat och läsa böcker. Det är så jag vilar på bästa sätt.
Ska försöka spendera så mycket tid jag kan med mannen jag älskar också.
Det är sånt man verkligen mår bra av.

Så nu ska jag vila hjärnan så kroppen hamnar i en lugnare rytm och orkar med den mörka årstiden.
Jag är inte någon som ger upp, jag behöver bara lite tid att vila så jag kan komma tillbaka med full kraft igen sen. Lite som en pil som måste dras tillbaka för att kunna träffa sitt mål.

Jag ska klara detta!!

Inga kommentarer: