fredag, november 17, 2017

Hemma ett tag

Nu har jag varit hemma ett par dagar.
Skönt att koppla av.
Hade två bra nätter men denna sista var inte alls bra. Vaknat massor, dels av Ebba då hon skulle på toa, men även ett par gånger av mig själv utan märkbar anledning.  Jaja, det blir nog bra sen.
Fick papper om min sjukskrivning nu. Kan vara hemma till den 10 december.
Fick en tid till en psykoterapeut också, får gå dit och se om det kan vara något.
Har min läkartid sen den 11 december.
Så nu ska jag till jobbet och berätta hur det ligger till, men först en runda till min kiropraktor.
Vissa saker kommer rulla på och det är skönt.

Ebba ska på utflykt idag. Hon ville ha med en macka, blev en hjärtformad ostmacka. Hon älskar sånt hittepå från min sida. Fredrik tyckte om det fram till han var runt 7 sen skulle han ha vanliga mackor, men jag kan se att Ebba ber om det när hon är 15... Hon är lite mer sån där hittepåig hon också.

Jag har startat en annan blogg, inget avancerat som tar mycket tid, utan en liten där jag bara skriver om vilka böcker jag läst. Kanske lägger in lite av gamla böcker jag läst också annars blir det dom som jag läser från nu. Länk finns här.

Inga kommentarer: