söndag, november 12, 2017

Trött

Jag skrev inte riktigt allt i förra inlägget.
Jag är väldigt trött nu för tiden, liksom utmattad. Har mycket över mig ju, jag klarar det jag måste, men det är mycket som blir efter. Jag orkar inte med lägenheten, här är väldigt rörigt då jag aldrig hinner städa och plocka undan. Det är så mycket måste hela tiden, laga mat och diska, jobba, handla, fixa det barnen behöver praktiskt. Att vara helt ensam om allt detta är tufft.
Vissa saker kommer jag inte skriva ut här då det är väldigt privat.

Jag trivs på jobbet med att köra min underbara kunder, men jag är trött.
Älskar mina barn mer än allt och fixar det dom behöver, men jag är trött.

Att somna tar tid, jag glömmer saker, jag kan knappt skriva och uttrycka mig längre, glömmer ord, glömmer hur dom stavas. Är fumligare, mitt temperament är uselt, är liksom bara trött och smågrinig. Detta går ju ut över barnen som har en lättretlig mamma här hemma.

Hatar detta.

Har beställt tid hos en läkare för att prata om detta.

Äter bra och tar mina vitaminer som är bra att ta när man är vegan.
Mår fysiskt bra, men är så jävla trött jämt.
Har svårt att hänga med i ett samtal.
Har svårt att koncentrera mig.
Har svårt att komma ihåg saker på jobbet och hemma.
Har svårt med att komma igång med saker som ska göras.
Har svårt att göra klart det jag påbörjar utan att ta många pauser.

Detta är inte jag.

Inga kommentarer: