torsdag, november 23, 2017

Nepp

Energin jag kände igår höll inte riktigt i sig.

Idag var det upp med barnen som vanligt på morgonen, se till att dom kom till skolan i tid och sen gick jag hem igen. Tog hand om lite smått hemma, diskade lite och sen skulle jag till stan då jag hade lite små ärende. Tog cykeln till stan och fixade det jag skulle och var hemma igen på två timmar. Så det var inte så mycket, hann även med att handla lite på Maxi. Käkade lite lunch och sen hämtade jag Ebba på skolan.
När hon hade fikat lite och var igång på rummet och lekte så blev jag så trött.
Så jag har faktiskt fått sova middag idag...
Då är jag trött om jag gör det, kunde inte hålla mig vaken.
Hörde inte ens när Fredrik kom hem från skolan, men han hade koll på Ebba medan jag sov.

Men nu är jag vaken igen också försöka planera lite middag och ta tag i lite mer. Ska iaf hänga tvätt ikväll för det ligger rent i maskinen just nu.

Utmattningen håller alltså fortfarande ett hårt tag om mig...

Inga kommentarer: