torsdag, november 13, 2014

Dagen och länk till SR om EDS.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Fick en välbehövlig sovmorgon av familjen och vaknade vid 11.
Steg upp och åt frukost medan jag lyssnade lite på radio via webben.
Mest på ett klipp om EDS, Klicka här så kommer du till SR P4 Skaraborg och kan lyssna på klippet direkt där.
Efter det tog jag en dusch och sen har jag småfixat här hemma.
Innan jag lagade mat så var jag och Fredrik och handlade lite.
Nu är disken klar och barnen ligger i sängen.
Själva så sitter vi i soffan och kollar på någon serie som vi gör som oftast på kvällarna. Jag ska snart stänga datorn igen och plocka fram garnet. Har många projekt igång så jag blir inte klar så fort just nu med något men jag tror att jag kommer sitta med någon av sjalarna.

Inga kommentarer: