lördag, oktober 11, 2014

Varit lite sjuk

Nu några dagar har jag varit otroligt trött igen.
Vissa stunder även haft feber, eller iaf har det känts som feber med frossa och allt skit.
Men jag har vilat även om jag inte kunnat sova på nätterna. De senaste två nätterna har jag nästan kunnat sova bra, men då har det varit annat som stört.
Nu känns det som att jag börjar hitta en balans igen, men det tar sin lilla tid.
Så den sista tiden har jag väl inte gjort så mycket men det måste man ju inte alltid.
Har dock blivit lite halvindraget i en mycket intressant grej som ockuperar mina tankar lite, men det berättar jag mer om en annan dag när det väl händer något om det. Men det är kul att känna att man kanske gör något meningsfullt. Allt detta är något jag gör hemma vid datorn så det är inget ansträngande.
Annars så håller vi bara helg här hemma och myser med pizza och godis (extra lyx denna helgen med både och).

Inga kommentarer: