söndag, oktober 12, 2014

Lite piggare

Idag har jag känt mig piggare.
Efter att jag kunde sova helt okej flera timmar på natten innan Ebba kom i morse så fick jag även möjlighet att krypa ner i sängen några timmar till sen.
Så idag har jag försökt fixa lite med småsaker och lite mer tankekrävande aktiviteter.
Var och handlade med mamma också samt att jag direkt efter det hjälpte henne lite med datorn så den funkar som den ska. Var lite smått som trillat bort efter ominstallationen för ett tag sen. Men nu verkar det som vi har fått med allt.
Annars så blir det mycket handarbete för mig och även lite av det där projektet jag nämnde i förra inlägget. Berättar fortfarande inte riktigt vad det går ut på men det kommer att bli offentligt sen så bara ha tålamod.
Nu är det dags att se till att barnen kommer i säng och sen landar jag nog fint i soffan sen.

Inga kommentarer: