onsdag, maj 07, 2014

Onsdag

Då ringde klockan som vanligt för mig 6.40 och jag kröp lite försiktigt ur sängen vid 7. Kroppen tar emot lite men det hade jag räknat med. Så idag blir lugn. Tur jag dammsög igår så idag behöver jag bara fixa med disken och sen har jag sjukgymnastik.
Sjukgymnastiken i varmvattensbassäng brukar lätta upp ganska mycket, iaf för en stund. Känns skönt att höfterna inte blir så belastade medan jag rör mig. Men det är ju bara för en stund.

Har bytt dag och tid för sjukgymnastik då jag började få svårt att hinna med att komma dit torsdagar klockan 9.15 då jag lämnar Ebba klockan 9. Så jag bytte till onsdagar lite senare på dagen.
Ebba var hemma förkyld igår och blev under dagen mycket bättre så hon är redo för dagis igen nu.

Får se vad jag mer hittar på men jag hoppas att min AT ringer idag då jag jagat henne sen förra måndagen... Senast igår ringde jag och lämnade meddelande igen.

Ska iaf börja dagen med att ta en värktablett.
Försöker undvika tabletter i största möjliga mån då jag blir väldigt dålig i magen av dom men idag behöver jag hjälp med smärthanteringen.

Ha en bra småregnig dag!

Inga kommentarer: