onsdag, maj 14, 2014

Onsdag igen

Ja, då var det onsdag. Brukar tvätta på tisdagarna, men då jag var hos läkaren så fanns det ingen till det så jag får tvätta idag. Som vanligt när man kommer ner är där superskitigt. Blev städ av tvättstugan och sen ringa till felanmälan. Är så less på detta nu. Varje gång ser det ut så här.

Nu har jag börjat med att gnälla... Ska gå till roligare saker nu.

Igår så var jag ju hos läkaren. Efter det så var jag hemma och fixade lite innan barnen kom hem. Fredrik kom hem och slängde in väskan och hämtade mobilen sen drog han iväg igen. Ebba slängde sig lite trött på soffan så jag fick i henne lite fika och sen städade jag lite mer.

På kvällen var här en familj och kikade på katterna, vet ej hur det blir än men väntar på svar samtidigt som jag fortsätter att leta. Hoppas att någon kan ta dom snart då min kropp inte håller för detta.

Fredrik var på sin judo igår också. Han trivs så bra med den sporten så det hoppas jag att han fortsätter med länge. När T var där med Fredrik så var jag hemma med Ebba och vi hade det lugnt, hon var dessutom mycket duktig när hon skulle i säng. Det händer att hon bråkar ganska mycket, men igår klagade hon inte alls. Bara fixade och sen somnade hon själv i sängen.

Idag är det fortsatt regn ute och jag ska iväg till sjukgymnastiken sen. Hoppas att det lättar snart för jag gillar inte att vara ute i regnet. Men det är så skönt att vara i bassängen att jag tar mig dit så ofta jag kan, krävs ganska mycket för att jag inte ska gå dit.

Ikväll är det även en picknick på dagis, men med detta vädret så tror jag att vi hoppar över det.

Resten av dagen blir nog så lugn som det bara går för min kropp samarbetar inte riktigt idag, fick börja med att ta värktablett och sen då städa i tvättstugan efter andra och sen behöver jag dra damsugaren lite över soffan iaf så jag kan sitta där sen. Men annars så tänker jag inte göra så mycket. Blir många små pauser också såna här dagar.

Inga kommentarer: