fredag, maj 09, 2014

Ojoj, tiden går

Här sitter jag...
Skulle bara ringa till supporten på UniversalTelecom och få dom att fixa vårt bredband (routern) som kopplar ner sig ofta. Pratade med dom i 20 minuter och fixade med inställningar och grejer och vi kom fram till att det troligen är något fel på själva routern så jag gjorde en riktig reset av den. Men då kunde kanske nätet och telefonin strula. Så när jag gjort detta så skulle jag bara ringa mamma och se så att det funkade att ringa.
Det gjorde det.
Vi pratade i ca 1 timme...

HOPPSAN.

Nu ska jag göra något vettigt som att bädda sängar, dammsuga och diska. Ja, lunch och sånt ska jag ju också hinna med...

Får se vad jag hinner/orkar innan det är dags att hämta Ebba som är på dagis även idag.

Ha en bra dag och hoppas att solen skiner på er någon gång iaf mellan skurarna.

Inga kommentarer: