torsdag, maj 29, 2014

Gårdagen

Igår lät kroppen mig dammsuga, bara 2 dagar för sent. Annars så var det mest lite småplock hemma och sen var jag hos sjukgymnasten. Var skönt att krypa ner i bassängen igen.
Vet inte om jag sagt det förr men då säger jag det igen, det är det enda stället där jag är någorlunda smärtfri, men när jag låg vid kanten och sprattlade med benen (låter ju hur fjantigt som hellst) så vrickade jag fötterna. Hur man nu kan göra det utan att ens röra botten av bassängen. Jag skulle ju bara träna musklerna i benen och så lyckas jag sabba fötterna. Jaja, bara halta sig till duschen och sen ta sig hem. Tur att man är så van nu vid att ha ont i anklarna så det gick bra att ta sig hem ändå och så har jag ju min elskoter. Får väl börja använda mina ankelåttor när jag är i vattnet för att undvika såna här problem i framtiden.

På eftermiddagen så somnade jag och Ebba på soffan och blev lite sena med middagen, men panerad skrubbafilé och pommes var mums även klockan 20 på kvällen.

Idag blir det också lugnt då jag sovit som en kratta i natt.

Hoppas alla får en fin dag!

Inga kommentarer: