fredag, juli 08, 2011

Kristianstadsdagarna

Jag kommer inte att besöka stan lika flitigt som jag annars brukar göra. Inte för att jag brukar vara där inne varje dag eller kväll, men jag brukar försöka gå där inne och kika lite några dagar och någon kväll.
Om Bebis väljer att komma ut blir det inget alls, väljer Bebis att stanna i magen så kanske vi tar en tur in och äter något gott en dag. Men mer än så blir det nog inte. Kommer inte ta min vanliga runda runt hela stan iaf.
Idag är det Startskottet och jag önskar alla som ska springa lycka till och speciellt till min syster som ska springa hela milen. Hoppas det går bra ikväll!
Kristianstads IK har hand om värdskapet på Stora torg på kvällarna så var snälla till alla föräldrar och spelare som står där inne då. Vad jag vet så har det inte varit lätt att få folk till att vara där inne. På torsdag är det föräldrar från Fredriks lag som ska vara där. Hoppas att det blir trevliga och lugna kvällar. De som är där tar inte över vakternas jobb utan ska "bara" vara där för att hjälpa folk hitta rätt och vara trevliga, plocka undan på borden och lite sånt. Jag hade själv erbjudit mig att vara där om det inte varit för mitt tillstånd... T vill inte heller boka upp sig på det förrän han vet om Bebis behagar titta ut, men det kanske är förståligt.
Vädret började kanske inte som det bästa heller där inne. Precis lagom till allt drog igång klockan 13 så började det regna. Men jag hoppas att folk har trevlig där inne ändå.

Inga kommentarer: