onsdag, juli 13, 2011

Inte mycket

händer här hemma just nu. Ganska skönt faktiskt.
Jag känner att jag behöver vila upp mig nu. Är lite förkyld och så vet man ju att det en dag ska komma en förlossning. Vill hellst vara frisk då.
Igår så var vi på ett UL till, men bara mycket snabbt då dom kom på att dom kollat tillväxten förra veckan och allt såg bra ut då, sen var vi ju inne på måndagen också. Så vi kollade mest så att Bebis fortfarande låg rätt och det gjorde den.
Fick ny tid till nästa vecka för att kolla njurarna och kanske tillväxt om det känns nödvändigt. Har även ett BM-besök nästa vecka. Kanske, kanske inte blir det så att vi går dit, beror på vad Bebis vill. Jag har slutat vila lika mycket nu för det känns inte som det är så lönt längre, vila vid sammandragningar hjälper inte lika bra utan dom fortsätter ändå men avtar oftast på natten.
Efter UL igår så åkte vi hem och bara tog det lugnt en liten stund sen gick jag upp till mamma och snackade bort några timmar. Mycket trevligt.
Efter det så letade jag och T upp mat, vi hade ingen aning om vad vi var sugna på så vi åkte först till Maxi och kollade där, köpte bara läsk. Åkte sen till Katrins resturang och pizzeria och köpte mat, det kommer räcka för denna dagen också. Jäklar vad mycket mat man fick där, och gott var det också. Synd dom inte har hemkörning, men vi får nog försöka ta oss dit och äta i fortsättningen när vi är sugna på pizza och liknande mat.
Vi köpte med oss maten hem och satt i soffan och käkade och kollade på film.
Efter det så startade jag en film till då det inte var något bra på tv, så vi var uppe ganska sent i natt.
Ändå så vaknade jag klockan 9 och kunde inte somna om. Lika bra att stiga upp då.
T ligger och sover än och lär nog göra det någon timme till, men jag tänker inte dra igång med något nu ändå så det är lugnt.
Nu blir det bara att försöka vakna, försöka äta frukost och försöka bli av med förkylningen.
Hur dagen annars blir märker vi när den är slut, för vi har inget planerat.

Inga kommentarer: