måndag, juli 11, 2011

Lugnt och tyst

Igår åkte Fredrik till P och har det säkert riktigt bra där.
Han blev bara ledsen lite snabbt precis när han skulle in i bilen och åka, men det verkade gå över innan dörren ens stängdes. Men det känns ändå i mammahjärtat.
Fick ett sms sent igår om att dom var framme och att resan gått bra.
Själva så åkte vi och köpte mat och körde hem igen. Såg på film och åt.
Slappade vid datorerna och hade det bara lugnt.
Visst var jag lite uppe i varv igår och i natt, men det vet ju alla nu...
Idag när vi kom hem så fixade jag lite och sen slängde jag mig på sängen.
Råkade somna och sov 3 timmar, T sov bredvid mig.
Så skönt att kunna koppla av nu igen. Men jag tycker ändå att det är lite tyst här hemma. Fredrik väsnas ju alltid på sitt sätt, men musik igång och sen väsnas ju T på sitt sätt så helt tyst är här inte.
Ikväll blir det Tacos till middag och T ska väl börja greja med sitt snus... Han har köpt ett kitt där man gör sitt snus själv, blir billigare så nu hoppas jag bara att han blir nöjd med det.
Kanske ska vi kika på en film till ikväll, men jag vet inte vilken.
Skönt att inte känna någon press på något alls just nu.

Inga kommentarer: