onsdag, juli 13, 2011

Förkyld

Jag har blivit förkyld.
Är riktigt kass men febern verkar inte vilja bryta ut helt och det är ju skönt.
Har sovit lite idag, suttit vid datorn och sen har det inte hänt så mycket mer här hemma.
Eller jo, jag kokade någon nappflaska och lite andra amningsgrejer så det är klart när Bebis kommer. Har lagt det i burkar så det är skyddat fram till det behövs.

Åt rester från igår så middag behövdes inte fixas idag, skönt när jag inte mår så bra.
T har fixat klart med sitt hemgjorda snus och han verkar nöjd med det. Hoppas det iaf för det blev massor av det så nu klarar han sig ett bra tag.

Hade tänkt att vi kanske skulle åka till stan idag och gå på Kristianstadsdagarn, men det hoppade vi över. Känner jag mig bättre i morgon blir det nog då. Men det märker vi då.

Inga kommentarer: