söndag, juli 17, 2011

Han är hemma!!

Nu har mitt hjärta kommit hem igen.
Varit på semester i 1 vecka och det har varit tyst här hemma utan honom.
Han kom hem för lite mer än en timme sedan och redan är livet tillbaka som vanligt.
Så skönt!
Jag trodde jag nästan skulle krama ihjäl honom, när han kom men jag har fått hålla igen lite. Nej, krama honom har jag fått, men inte så hårt.
Natten var jobbig och jag trodde att det berodde på att Fredrik skulle komma hem idag, sammandragningar och tankar som snurrade. Sammandragningarna trodde jag berodde på att jag var lite nervös för att han skulle åka bil med en av Ps vänner, men jag vet att P inte skulle skicka honom med någon som inte klarar det utan bara med försiktiga och bra personer. Men ändå nervös. Men resan hade gått bra och nu sitter jag här fortfarande med sammandragningar...
Borde gått över nu om det var för att jag var nervös, men verkar inte så.
Längtat efter Fredrik har jag iaf gjort.
Han är lite trött efter resan och vi kommer nog komma i säng tidigt ikväll.
Vi har fixat en liten överraskning till honom i morgon OM jag inte ska föda barn.
Vi ska på bio. Ska se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 i 3D.
Tror att Fredrik kommer att älska det. Men han vet inget ännu.
Får dock först se hur det blir med dessa sammandragningarna som inte verkar ge med sig...

1 kommentar:

i min lilla lilla värld sa...

Dessa sammandragningar alltså. Utan dem hade jag mått precis som vanligt