torsdag, juli 14, 2011

Fortfarande

förkyld som en tok. Är trött som tusan också då natten varit lite lång.
Gick och lade mig riktigt trött strax efter 24 och kunde bara inte somna. Kvittade hur jag låg så hade jag ont någonstans, ryggen, magen och höfterna, eller så gillade inte Bebis att jag låg som jag gjorde och sparkade i revbenen så det gjorde ont.
När jag legat där i ca 1½ timme så gick jag upp, kissade, åt och satt en stund vid datorn så gick jag in och försökte igen. Kunde väl somna vid ca 3 i morse och sov till 8, men då vaknade jag några gånger när jag vände mig om. Gick upp en timme och sen lyckades jag få en timmes sömn till.
Så jag är inte riktigt mig själv just idag, men jag lyckas ändå få massor gjort.
Eller massor har jag inte kommit till än, men jag känner att jag ska kunna få massor gjort.
Jag har än så länge, fått T att dammsuga och bära ner en låda i källaren. Jag har sorterat en hel hög av Fredriks gammla teckningar och papper från dagis och skola och det minskade ganska bra i antal. Fredrik är en riktig "spara" så jag får göra sånt här när han är iväg. Men från att ha det i 2 lådor så finns det nu i 1.
Skönt.
Sen tänkte jag att jag ska moppa golvet, städa balkongen och kanske försöka få lite ordning på grejerna som är (och ska vara) i klädkammaren. Just nu kan man inte komma in där, men det är för att sakerna bara är inställda där huller om buller, men om jag sorterar lite bland det så tror jag det kan bli riktigt bra.

Inga kommentarer: