onsdag, juli 06, 2011

29 dagar kvar...

Och jag hoppas att jag slipper gå hela den tiden.
Är så trött på det just nu. Att inte kunna röra sig som man vill och jämt ha ont i kroppen samt alla sammandragningarna jag har. Jag vill inte mer nu.
Men det är bara att vänta och se hur det blir.
Ska till CSK i morgon och göra ett UL för att kolla Bebis njure och förhoppningsvis tillväxten. Får se hur dom väljer att göra, för annars så har jag tillväxtUL inplanerat nästa vecka.
Men jag ska även försöka prata med läkaren om min sjuksktivning då eftersom den går ut i morgon. Läkaren som sjukskrev mig kunde bara göra det i 4 veckor så nu är det bara att försöka få en ny, men det ska väl inte vara så svårt tycker jag. Borde ju få det då jag ändå inte kan jobba dessa sista veckorna.
Får se lite om vad dom säger angående förlossningen i morgon, kanske vill dom att jag ska bli igångsatt innan för Bebis skull. Beror lite på hur njuren och uretererna ser ut i morgon.
Lite läskigt att åka in där i morgon för att kolla detta, men det ska nog gå bra.
Men nervös är jag.

Inga kommentarer: