måndag, juli 04, 2011

31 dagar = 1 månad

Tänk att jag berättar något alla vet.
Men idag är det exakt 1 månad till Bebis ska komma enligt alla beräkningar.
Själv så tror jag Bebis väljer en helt annan dag.
Dagen blev iaf så som så att vi åkte och badade i Torsebro.
Hade en härlig dag med bad och fika där.
Vattnet höll en behaglig temperatur på 27 grader. Fredrik tränade på att simma och vi lekte och hade kul. Fredrik vågade även hoppa i på det djupa om T var nära så han kunde hjälpa. Men Fredrik är duktigare än han tror på att simma så när han inte tänker så mycket på det går det riktigt bra. Men han koncenterar sig för hårt och glömmer att andas och då går det ju lite mindre bra.
Efter Torsebro så körde vi till Maxi och skulle bara in om lite snabbt och handla mat. Kan säga att rundan där inne tog lite längre tid än beräknat. Först mötte vi en fårn ishallen så då blev det lite snackat om hockeyn. Efter det så mötte vi min kära syster, så då snackade vi lite till. Men vi fick iaf hem allt vi skulle ha och fixade en snabb middag.
När vi åt så kikade vi på film och hade det mysigt.
Jag fick förståss sammandragningar och började må konstigt, kan inte förklara hur, men äta kunde jag inte. Fick inte ner mycket mat alls. Men jag drack däremot en massa mjölk.
Efter filmen blev det en dusch och jag känner mig lite bättre, men hunger känner jag ingen. Men ska ändå försöka att få ner något strax så jag kan sova hela natten utan att bli hungrig.

Inga kommentarer: