tisdag, juni 28, 2011

Idag

Har Fredrik fått bada i AEs pool tillsammans med lilla AE.
AE och jag satt faktiskt inne i köket idag och snackade. Vet inte riktigt varför vi inte satte oss där ute men vi var nog ganska nöjda med att vara inne. Jag är ju jämt så varm så jag pallar liksom inte sitta ute i solen ändå. Men visst finns det parasoll men det blir ett så stort projekt bara för att sitta där och dricka te då.
Nej, vi hamnade inne och traggade på som vanligt.

Igår så var det en ganska lugn dag, minns att vi var på Maxi och jag har för mig att vi gjorde något mer men jag har faktiskt inte så bra koll på vad... Nej, vissa saker fastnar bara inte i mitt minne. Men jag fick undan lite här hemma också.
I vilket fall som hellst så var jag riktigt trött igår på kvällen.

Jag känner mig trött nu också. Är så trött på att inte kunna sova som jag vill och på att vara så varm hela tiden. Jag flyter bort på nätterna känns det som. Tycker att det är äckligt varmt och ändå behöver det inte vara det. Vi har dock fått ha sovrumsdörren stängd nu några nätter för både Mini och Shiva tror att dom ska få skaffa sig lite kattungar, men det får dom inte. Zeus bryr sig inte om sånt längre sen hans kulor åkte när Mini föddes. HAHA!
Men det är ganska påfrestande att sova med två tjejkatter som går och pratar om nätterna, kan säga att Shiva är den som är värst, låter högst och är mest envis. Mini är ändå lite tystare och är mest bara mer gosig och vill att man klappar henne. Tror det var som värst här om natten så att det är på väg att gå över. Kanske kan sova med dörren öppen i natt. Jag kan nämligen sova fast att katterna är i sängen, dom får bara inte låta för mycket.

Jag har fått vänner på Facebook att gissa när Bebis ska komma och vilket kön det blir. Kanske kan få fler gissningar här?? Jag tycker att det är så kul att se vad folk tror.
Sen när det är klart och vi vet hur det blev får vi se vem som hade mest rätt.
Det har varit lite blandade gissningar på både kön och datum och T är den som tror att den kommer fortast.
Vi har ju varit duktiga trots alla dessa ultraljud att vi inte har sett eller fått reda på vilket kön Bebis har så det blir en överraskning. Vi vill ju inte veta innan heller, men har sagt att då det blir så mycket ultraljud så finns ju risken att vi ser, men då kommer vi ändå att hålla det hemligt, men vi vet inte än.
Jag tror att det är en flicka, men T har fram tills ganska nyligen trott på pojke, vet inte om han ändrat sig, tror han gjort det.
Ska bli riktigt spännande att se vem det är som ligger där inne...

Inga kommentarer: