lördag, juni 25, 2011

Midsommar

Hoppas att alla där ute hade en bra midsommar och att ni tog det lugnt på vägarna!!
Själv så firade jag hos min bror J med familj och några till som var där.
Men det var lugnt och det var mycket mat och jordgubbar.
Vi spelade kubb hela kvällen och fick sluta enbart för att det inte gick att se vad vi gjorde mer då efter kl 23.30. Det var lite mörkt då.
Så vi körde hem.
Visst hade jag sammandragningar och jobbiga smärtor hela kvällen men inte så pass att det var dags för sjukhus, men när jag kom hem och vila så övervägde jag nästan att åka in, men beslutade mig för att sova lite på saken först. Och det gick bra, jag är fortfarande hemma och bebisen är i magen ännu.
Fast idag tar jag det riktigt lugnt, för det räcker att jag är uppe och rör mig eller vänder mig i sängen så får jag sammandragningar igen, men det går ju att vila bort.
Idag blir det troligtvis midsommarmat till middag för vi har lite rester kvar. Och det är ju bara så GOTT!!
Så det ska nog snart T börja på. Måste koka mer potatis bara sen är det bara att öppna burkarna till sillen och gräddfilen.

Så det är ungefär det som händer här hemma idag... Inget alltså...

Inga kommentarer: