söndag, juni 19, 2011

Helgens bravader...

Låter nästan mycket värre än vad det är. För egentligen har jag inte gjort så mycket i helgen, och den är inte ens slut, men det ska inte bli mer saker heller.
I fredags pysslade jag ju en massa här hemma och hade planen att kanske fortsätta med det igår. Men det gjorde jag inte för jag kände att jag behövde en lugn dag.
Vilade mycket på förmiddagen och sen sov jag tom en liten stund på eftermiddagen. Sen skulle vi köra till Maxi. Gjorde så och på vägen dit upptäckte vi att det var dags för MC-kortegen. Gick till rondellen och stog och tittade på alla motorcyklarna. Fredrik tyckte att det var häftigt och vi kunde stå väldigt nära och dom körde riktigt sakta i rondellen också, så man såg alla ordentligt. När vi stog där och tittade så kändes allt bara bra.
Men när vi sedan gick tillbaka till Maxi så fick jag sammandragningar. Tänkte att det här klarar jag, vi ska ju inte ha så mycket... Jo, jag klarade det, men kanske skulle gjort som T sa och satt mig i bilen istället. Men envis som jag är ska jag ju göra allt själv.
Så kvällen och natten har varit fylld av sammandragningar, har vaknat av dom i natt så jag är lite trött idag. Så idag blir det inte gjort något mer än det vanliga.
Fredrik och jag har bara ätit frukost idag ännu och ändå sitter jag här med små sammandragningar och känner att det snart är dags att vila.
Ska försöka få lite saker gjort idag iaf, men jag lovar att vila OFTA.

Inga kommentarer: