söndag, maj 22, 2011

Städat

Städsöndag här hemma.
Röjde köket lite, mest var det gårdagens disk så det var inget konstigt.
Men sen dammsög T och jag städade inne på toa. Fredrik städade sitt rum och dammsög där inne. När detta var klart så skulle golven moppas och Fredrik ville testa. Så han var duktig och moppade golven i hela lägenheten.

Nu har jag Brownies i ugnen och sen ska fiskgratängen in.
Lite sen middag men så råkar det bli ibland.
När vi ätit sen så ska jag kleta på glasyren på kakan och sen ska vi smaka den innan Fredrik ska hoppa i säng.
Det är nog så här jag lätt och ledigt kan berätta lite kort om dagen.

Under tiden jag har gjort allt detta så har jag även pysslat lite med bortglömda drivrutiner och extra uppdateringar, men nu är nog datorn klar... Alltid så mycket när man installerat om den.

Hör åskan närma sig så det blir till att stänga datorn senare om det blir något av det... Hoppas lite...

Inga kommentarer: