söndag, april 24, 2011

Natten


Vaknade i natt vid kl 3 och kunde inte få så mycket luft genom näsan så jag skulle upp och fixa det. Då upptäckte jag att jag hade lite svårt att sträcka på benen i sängen.
När jag satte mig upp så såg jag att alla katterna låg och sov tillsammans hos mig. SÅ SÖTA. Var bara tvungen att ta en bild på dom.
Det är inte ofta man ser dom så här tillsammans. Det brukar bara vara max två stycken som sover tillsammans, men inte i natt. Jag har funderat lite på varför som gjorde det just i natt och det kan ju vara för att det var kalas igår och mycket folk här. Att dom liksom inte riktigt gillade det. Men det kvittar ju, för söa var dom.
Det är inte så att dom stör mig när dom sover hos mig. Jag sover gott ändå. Tycker det är mysigt att ha dom där. Jag kunde ju sträcka benen om jag stack in benen lite på Ts sida av sängen, tror inte han märker något när jag gör det. Men jag låter inte katterna ta över sängen. Är dom ivägen får dom faktiskt flytta på sig, jag tänker inte ligga obekvämt bara för att dom ska ligga kvar. Nej, dom får anpassa sig efter mig. Jag har skickat ner dom från sängen flera gånger fast dom kommer tillbaka efter ett tag och lägger sig där dom får plats.
Mysigt hade dom i natt iaf =)

Inga kommentarer: