söndag, april 24, 2011

Härlig dag

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Det behövde jag idag.
Jag och Fredrik åt frukost och packade en påse med fika och gick hem till A.E*2 och satte oss i deras lilla trädgård och fikade. Barnen lekte och vi vuxna snackade.
Jag har solat lite, får ta det lugnt så här i början på säsongen, men det var välbehövligt med sol kände jag. Fredrik hade shorts och kortärmat på sig och lekte som barn ska göra, med bollar och annat dom hittade.
Det kom även fler vänner dit och vi hade så trevligt och bara snackade en massa.
Så efter 4 timmar där så traskade vi hem igen och nu pysslar T med maten och sen ska vi äta och bara ha en lugn kväll.
Fredrik sitter just nu och bygger lego som han fick idag i present.

Detta har varit en BRA dag.
Härligt med sol och vila, helt utan krav.
Lediga i morgon också, men då får man ju förbereda så Fredrik kan komma i säng så han orkar i skolan sen på tisdag. Så det blir läxläsning och packa väskan i morgon. Inte så påfrestande saker men det ska göras.

Hoppas att alla där ute har haft en lika bra dag som jag haft!

Inga kommentarer: