onsdag, april 06, 2011

Förrådsröj...

Det är vad jag håller på med här hemma just nu.
Jag är just nu helt slut i kroppen och tar en paus men så har jag hållt på i 2 timmar, flyttar ju bara lättare saker, T får ta det som är tungt. Har mer skräp än jag trodde, men nu börjar det ta slut.
Har ett källarförråd som jag inte använder till mer än flyttlådor och saker som tillhör lägenheten då jag är för rädd om mina egna saker. Vet att det kan gå in folk i källarutrymmet så jag vill inte att dom ska frestas att gå in och stjäla mina saker. Men jag har ett förråd precis utanför lägenheten så där försöker jag ha det mesta. Men inne i lägenheten har jag en ganska stor klädkammare så där får man in massor med saker och nu ska jag få in alla hockeysakerna där inne, men det får inte plats just nu... Sen ska vi få plats med vagnen och Fredriks avlagda saker/kläder i förrådet i trappan.
Ganska skönt att få ordning på allt, men då jag bott här i 4 år och inte gjort något alls. Så det är mycket saker som ska sorteras och få en plats...
Ja, jag måste erkänna att här ganska rörigt och många saker som jag inte ens använder som ska rensas ut, men nu när jag börjar få ordning på förråden ska jag ta en låda i taget och kasta ALLT jag inte använder och samla det jag vill ha kvar i EN låda. Hoppas att jag kan få ihop allt innan Bebis kommer och jag vill helst inte vara så stor heller när jag håller på.
Men nu har jag iaf kommit igång och det är en MYCKET bra början.

Inga kommentarer: