onsdag, mars 16, 2011

Idag gäller det

Idag ska vi till Lund.
Nervös som attans inför det.
Men jag lyckades ändå sova i natt, men hade svårt för att somna. Men då jag tillslut blev så trött av att ligga där så slocknade jag och sovit gott efter det. Har drömt lite, men jag minns inte riktigt vad...
Nu sitter Fredrik och spelar lite tv-spel. Han vaknade av sig själv tidigt så då brukar han få lov att göra det en stund. Men sen är det dags.
Då blir det frukost och sen skolan för hans del.
Sen åker jag hem och fixar ordning här hemma så vi kan åka till Lund i em.
Ska ha med mig lite saker ner där och sen måste man ju äta ordentligt och sånt innan med. Vet ju inte hur lång tid det tar där nere.
Hoppas att det går fort och vi får reda på att det inte är något...
Kommer att blogga så fort jag kan/orkar om det vi får veta idag. Så det är bara att hålla utkik senare.
Hoppas att alla får en bra dag och att solen orkar titta fram lite idag med.

Inga kommentarer: