måndag, februari 21, 2011

Ensam hemma

Ja, nu sitter jag här hemma och helt ensam.
Gör mig inget. Ganska skönt faktiskt.
Känner att man kan få ganska mycket gjort då.
Jag har idag sovit till klockan 8 och steg upp och åt frukost i köket.
Katterna ligger och sover på sina platser eller så flyttar dom bara på sig.
Mini går dock och piper lite, gillar nog inte när allt inte är som det ska.

Fredrik åkte iväg igår och ska vara iväg denna veckan. Han är på semester i Stockholm.
Vet inte vad dom ska göra men kul har dom säkert och bara umgås en massa.

Igår så var det A-öagsmatch i ishallen så vi åkte dit så fort Fredrik åkt här ifrån.
Vi kom inte hem förrän runt kl 20, men då hade T haft träning också. Var kul att titta på då det var både Oldboys och Wildcats som slog ihop sig och körde lite match. Tjejerna kommer att lyfta sig mycket om dom får spela med gubbarna och vad jag hörde så tyckte gubbarna det var riktigt kul att få spela med tjejerna. Så dom kommer nog försöka slå ihop iaf någon träning varje vecka nu. Hoppas det samarbetet fortsätter sen när jag kan komma igång igen, för det såg riktigt kul ut. Var lite jobbigt att stå brevid och kolla på, men jag är ju inte av isen för gott, kliver ju på till hösten igen när bebisen kommit.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag här hemma, men jag känner mig lite rastlös så något kommer säkert att bli gjort. Finns ju massor att välja på så det är bara att dra igång.
Jag lovade Fredrik att jag skulle städa hans rum medan han var borta, så jag ska storstäda det en av dagarna, kanske idag, kanske i morgon...
Ganska skönt att inte planera vad man SKA göra utan att få göra det man VILL göra. Har ju ingen mer än mig just nu att ta hänsyn till, för T är ju iväg om dagarna.

Nej, nu ska jag läsa lite nyheter sen drar jag nog igång med något.

Inga kommentarer: