måndag, februari 21, 2011

T hemma

Jag trodde ju att jag skulle få vara ensam hemma hela dagen.
Men det fick jag inte, fast så mycket sällskap har jag inte ändå...
T kom hem för ett tag sen.
Han gjorde sig lite illa på träningen igår och det sitter kvar idag, värre dessutom.
Han har riktigt ont i nacken och visst är det synd om honom.
Hockey gör ont, speciellt om man kasar rakt in i sargen.
HAHA
Klantigt men gör ont.
Så ensam är jag inte längre, men han ligger i sängen och vilar.
Ska dra upp honom sen och stoppa i honom värktabletter så han kan röra sig lite.
Troligtvis är det bra till i morgon sen.
Själv så tvättar jag lite för hand och går här hemma och pysslar lite överallt.
Har ju ingen direkt plan på vad som ska göras.

Har testat ha selen till kattkopplet på Mini en liten stund.
Var inte svårt att få det på henne men det var inte så uppskattat.
Men om hon får testa det lite då och då korta stunder nu ett tag så kan hon nog vänja sig vid att ha det på sig. Sen tänkte jag att hon skulle få lite utelek till sommaren, om hon vill.
Shiva tyckte inte alls om det när hon fick testa och kände sig bara trygg innanför min tröja, så hon är inte lönt att ta ut.
Zeus har bara varit ute en liten kort stund och han var livrädd redan i hissen.
Jag tror att Mini kommer vara lite kaxigare än de två.
Kanske kan hon få vara med ute iaf ibland när vi bara ska sitta på en gräsmatta om mysa, eller vara hos AE.

Nu ska jag fortsätta plocka lite, så får man se när jag skriver nästa gång.

Inga kommentarer: