fredag, december 10, 2010

Nyfikna

Jag vet att mina kära läsare är nyfikna på mycket just nu.
Så är det när man håller vissa saker lite hemliga.
Det är några som vet och dom är lika hemlighetsfulla som jag.
Kommer att berätta så snart jag känner för det.
Troligtvis kommer jag inte kunna hålla mig så länge till...

Men annars så är det bara bra med mig.
Livet rullar på. Är i ishallen jämt.
Jag är just idag lite extra förkyld, blev det igår och jag hoppades att jag skulle bli bättre och det har jag ju, men inte tillräckligt så jag kan ta utt 100% på träningen. Får köra lite lugnt ikväll, blir jobbigt då jag misstänker att vi ska ha fys-träning innan ispasset.
Så när jag åker ner till ishallen med Fredrik så kommer jag ha med mig mina saker också då vår samling börjar innan Team 03 ens gått av isen...
T får hjälpa Fredrik efter träningen och sen stannar nog dom och tittar på när vi kör.
Kul med en egen liten hejarklack.

Den 19 ska vi spela match i Karlskrona, de som vill får gärna komma och titta. Tyvärr är det ju en liten bit att åka...
Fredrik ska spela match hemma den dagen också, hans match börjar kl 11.00 och det är mot Tyringe.
Kanske kan Fredrik och T följa med på min match, beror på när vi måste åka, men förhoppningarna är att vi kan åka tillsammans efter Fredriks match.
Undra vad vi kommer ha för matchtröjor...
Kanske kan Fredrik ha sin på sig när jag spelar så det syns vilka han hejar på.
Får se hur vi löser allt.

Hoppas att alla har en bra dag!

5 kommentarer:

ixzorra sa...

Man ska kunna hålla hemligheter, utan att folk tjatar om att dom vill veta :)

Maria sa...

Fast jag förstår att dom vill veta, hade jag med velat. Och det får dom i sinom tid :)

Anonym sa...

Men då ska man ju inte skriva i gåtor;-)
Hellre då hålla det helt för sej själv o inte skriva nåt alls om man inte vill ha kommentarer;-)
Kram MZ

Maria sa...

Men i min blogg skriver jag ju om allt om mig. Bara vissa saker som jag vill dra ut lite på :) :p

ixzorra sa...

Det är rätt kul att skriva i gåtor, Och som Mia säger så skriver man vad man vill i sin egen blogg