tisdag, december 07, 2010

Babbel

Lördagen har jag ju berättat om nu.
Då var vi ju på Liseberg men resten av helgen tog vi det lugnt.
På söndagen var vi en tur till JB och MK och fikade och snackade skit. Kul som vanligt.
Idag är det tisdag och jag ska åter på träning, var ett tag sen nu.
Ska se till att vara där i tid denna gången då jag missade uppvärmningen förra gången. Ska även vara noga med att packa ner vattenflaska för den hade jag också glömt… Jaja, vet att jag inte är som jag ska. Men det funkade bra att träna förra gången ändå. Finns ju en kran ganska nära isen så det var ganska lugnt med vatten.
Igår, måndags, så hade T hittat en sak på blocket som vi sedan på kvällen åkte och köpte.
Berättar inte riktigt än vad vi köpt för alla kommer tycka att vi är GALNA. Kommer få kommentarer om att det är tidigt och allt sånt, men det bryr vi oss inte om. Vi tycker det är kul och detta var en otroligt bra affär så vi slog till.

Börjar även bli jobbigt utan medicinen men det går ändå bra för T är stöttande och förstående i att jag får lite kaos i hjärnan. Han säger till mig när jag ska ”rycka” upp mig och håller mig liksom på fötterna. Han är underbar.
Tur att jag har honom, fast utan honom hade jag inte behövt sluta med medicinen…

Vinter har vi också och har haft länge nu… Det kom snö i november och det finns fortfarande kvar!! Det är SÅ härligt. Jag älskar snö för det blir så ljust och fint, världen ser liksom ut som den är inpackad i bomull och allt verkar så mjukt. Inte så hårt och kantigt som det brukar vara.

Nej dags att försöka göra något vettigt här hemma så man kan komma iväg till träningen ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm.. Nu blev jag nyfiken på vad ni handlat på blocket... Spjälsäng kanske?;-) hehehehe
Varför har du slutat med medicinen?
kraam Maria Zimmer