tisdag, december 07, 2010

Liseberg

Vi hade inplanerat att vi skulle till Liseberg på Julmarknad.
Här tänkte jag lägga in bilderna från hela dagen.
På bussen.

Fika på bussen, allt för att få tiden att gå fortare.
Fredrik och AE lite trötta på att åka buss nu...

Framme!!!
Fredrik och AE spralliga för dom ville gå in på Liseberg.

Detta välkomnade oss där inne, två renar och en kanin gjorda i granris. Fint var det.

Djur hade flyttat in på Liseberg.
Detta är en av dom. En fin get som vi kunde klappa.
Man fick inte gå in till dom men vissa djur kom nära staketet och ville bli klappade av alla.

En utställning utanför Tomtarnas värld, detta var lite troll.

Fredriks önskelista som jag fick skriva åt honom.
Han var rädd att Tomten inte skulle kunna läsa den annars...

Lämnar önskelistan...

Tomten får en kram av både Fredrik och AE.

På en stol i Kaninernas hus.

Fredrik och AE ville ha fika och vara inne och värma sig...
Dom valde att fika på GLASS...
Själv tog jag glögg och mjuk pepparkaka.

Kaninernas isshow.
Var mycket fint (det jag kunde se för dom som ställde sig framför mig...)

Stora "granen" som lyser upp Liseberg.

Renar...

Denna åkte vi släde med.

AE och Fredrik var så här glada när vi gjorde det.

Isskulptering.
Han hade gjort fler som jag av någon underligg anledning inte tog kort på...
Kan ju varit för att jag frös ganska mycket just nu.
Fredrik och AE har precis kommit i Tomtarnas värld.



Trött på hemresan.
Själv sov jag också lite, men jag vaknade så mycket då jag mår lite dåligt av det då och då.
En bra dag med lite inköp, trevligt sällskap och fint att titta på.
MASSOR med folk var det på Liseberg men för mig gick det bra ändå.
Brukar känna mig så stressad på såna platser men jag lyckades koppla av och njuta av resan fast att det var lite kaosartat på sina ställen.
Tack AE och AE för sällskapet!

Inga kommentarer: