tisdag, november 02, 2010

God morgon

Har varit lite trött och hängig de senaste dagarna.
Jobbade i helgen och har varit trött för det.
I söndags efter jag jobbat så åkte jag, T, Fredrik, MK och JL till Ts bror m. familj och firade Ts mamma.
Var kul att träffa ML, TK och ungarna igen, den lilla minsta hade jag ju inte träffat alls, inte Ts mamma heller.
Så nu har vi båda träffat varandras familjer och det har ju gott bra.
Jag var nervös över att få träffa hans mamma men efter typ 5 minuter så försvann den nervositeten också.
Igår så låg jag i sängen stora delar av dagen, mensvärken från HELVETET kom på besök och sen var jag ju trött sen innan. Men idag känner jag mig mycket piggare.
Har varit vaken sen kl 6.30 då T steg upp, men jag lämnade inte sängen förrän kl 8. Efter det blev det frukost och sen lite jordgubbspaj från igår, men utan vaniljsås.
Nu ska jag ta en dusch medan Fredrik spelar Wii GH Metallica. Han är duktig på det nu, samt att han tycker det är roligare för T och Fredrik spelar det lite tillsammans då och då.

Fredrik tycker verkligen om T. Allt känns bra och det märks att Fredrik saknat en man i hushållet. Det har jag också gjort, men inte på samma sätt. Fredrik behöver någon som han kan se upp till och T är verkligen en bra kille.
Hoppas att det kommer att funka mellan oss väldigt, väldigt länge, kommer iaf att jobba för att det ska göra det.
Tycker om honom SÅ mycket.

Inga kommentarer: