torsdag, oktober 28, 2010

Utvilad

Tvättar och pluggar idag.
Hade inte så mycket tvätt men det är skönt att få undan så högen inte växer för mycket. Var inte så länge sedan jag tvättade, men hann inte med allt då. Så skönt att slippa se det. Speciellt då jag ska jobba i helgen.
Vill inte ha tvätten hemma också hängande över mig. Orkar inte med sån stress. Räcker med att jag kanske kommer få tvätta lite på jobbet.

Igår var jag riktigt trött. Hade inte sovit så mycket för att Fredrik hade kommit och delat säng med mig. När han var i skolan satt jag lite med mina skolgrejer och sen fixade jag lite med katternas grejer. Storstädade kattlådan…
Tömde den helt och tvättade den noga och sen rengjorde jag alla sakerna som används till katterna också. Så idag ska jag bara hälla på sand i den rena lådan. Dom har haft en annan under tiden så dom har inte behövt hålla sig. Men det blir så mycket sand på golvet när dom är i den lådan som inte har lock så det ska bli skönt att ställa tillbaka den andra igen.

T var också ganska trött så när Fredrik hade tränat hockey så köpte vi mat på McDonalds och tog hem. Åt i soffan till en film. Sen duschade och nattade jag Fredrik. Efter det så tog det inte lång tid innan jag och T också somnade.

Känner mig ganska utvilad idag, fast att jag vaknat 2-3 gånger i natt, gått på toa, druckit och snytigt mig. Men jag somnade ganska snabbt igen när jag varit uppe så jag har ändå fått många sömntimmar. Skönt.

Inga kommentarer: