tisdag, oktober 19, 2010

Senaste veckan

Dags att uppdatera lite om vad som hänt den senaste tiden. Har inte riktigt haft tid eller lust att sitta så mycket vid datorn. Har haft annat för mig som varit mycket trevligare.

Förra onsdagen var jag och Fredrik på McDonalds och käkade. En bit bort satt en ganska snygg kille ensam och käkade. Tänkte inte så mycket på honom mer än att han såg lite bekant ut, samt att jag upptäckte att han tittade lite på mig…
Visade sig sen på kvällen att han tittat på mig för att han kände igen mig också. Han skrev det på Facebook iaf.
Ett meddelande på Facebook kan tydligen leda till mer än man tror att det ska göra.
Ja, så nu sitter jag här med en ny kille som jag verkligen tycker om, men bara träffat i lite mer än en vecka.
Kan det kännas så här rätt efter så kort tid?
T (som jag kommer att kalla honom här i bloggen) är en snäll, underbar, trevlig, rolig och snygg 31-årig kille. De dagar jag inte träffar honom saknar jag honom massor.
Nu funderar säkert några på hur det funkar mellan T och Fredrik.
Andra dagen T var här så gick Fredrik ut till honom i köket och sa att han var välkommen in i vår familj om han ville… Hur många 7-åriga killar gör det med någon dom precis träffat…?
Fredrik gör det i varje fall aldrig… Han är ju så skeptisk mot nya, han kan snacka med nya personer och leka lite, men välkomna dom till familjen, ALDRIG!
Liknande saker har blivit sagda vid flera tillfällen och jag blir lika rörd varje gång. Tror även att T blir det, ser ut som det iaf.
Inte för att dessa sakerna gör att vi kommer stressa in i något och vänta er inte några nyheter om förlovning och vi ska bli sambos riktigt än. Det kommer dröja ett tag till om det ska komma.
Han har träffat delar av familjen, han kände dock de sedan innan, så det gick ju naturligtvis bra. Stan är ju ganska liten så alla känner ju alla på något vis.

Annars så har den senaste veckan även innehållit förkylning med feber och halsont. Fredrik har varit hemma från skolan och jag från jobbet… Men vi är friska nu igen och jag sitter med skolarbete om dagarna samt förbereder mitt 30års firande som ska vara i helgen. Inget stort party eller så, bara mat och fika med de närmsta 30 personerna…

Inga kommentarer: