måndag, september 06, 2010

Morgonen

Måndag morgon och den var precis som vanligt.
Jag vaknade inte som jag skulle av klockan, trots 2 alarm som ringer ca varannan minut. Fredrik var trött och ville inte vakna. Segt att äta frukost. Hann inte med bussen. Fick ta nästa. Fredrik kom lite sent till skolan, men inte FÖR sent, utan alla hade gått in men inte börjat.
Jag glömde jackan så jag fryser. Hoppas jag inte blir sjuk igen. Har inte vant mig vid att ha jacka än så den följer liksom inte med när jag stressar.
Tror dock inte att vi glömt något nu på morgonen.

Kylan gör att jag har ont i tummarna, men ont är nog fel ord… Tummarna är stela och gör inte riktigt som dom ska. Har inte ringt 1177 än, för göra det senare. Är svårt att göra det på tåget då jag tappar mottagningen ganska ofta.

Min vän Mezza, körde i sin blogg något som kallas EFIT, Ett Foto I Timmen, igår och det blev jag också lite sugen på att göra. Kanske ska testa det i morgon. Får se om jag kommer ihåg det när jag vaknar.
Var iaf väldigt kul att få följa henne under en dag på det viset. Funkar ju bra då man lätt kan ladda upp bilder via telefonen.

Hoppas att alla får en bra dag.

Inga kommentarer: