måndag, september 06, 2010

Dagen

En ensam stund på stan är ganska skönt ibland. Då jag var klar lite tidigare än jag trodde i Lund idag så fick jag en timme över. Spenderade denna timme på BK (Burger King) i Kristianstad.
Naturligtvis hade jag datorn med mig så jag satt och sökte information om det jag ska syssla med hela terminen nu.

Har en hög på 7 böcker med mig hem från skolan, alla om film och dess påverkan på dess åskådare. Några är till min c-uppsats och några är till en av mina läskurser jag ska läsa istället för att gå seminariekurserna. Fast jag ska nog ändå vara med på flera seminarier bara för att jag vet att jag kan komma ha stor nytta av dem. Kommer bli en spännande höst för mig tror jag. Kommer iaf spendera den med näsan i MÅNGA böcker.

När jag var i skolan bokade jag även in mitt första möte med handledaren jag ska ha. Har massor att gå igenom med henne tror jag, fast det ska bli intressant att höra vad hon tror om det jag tänkt mig. Både om uppsats och läskurserna, tror även att det är med henne jag kan ta min sista resterande tenta också, annars så får jag snacka med den andra läraren om detta också i morgon så kanske jag kan komma igång ordentligt sen.

Nu ska jag hämta Fredrik på fritis och sen åka hem.

Inga kommentarer: