tisdag, maj 04, 2010

Tuff helg.

Denna helgen var inte så som man vill ha en helg. Hade missat att tentan skulle lämnas in lunchtid igår.
Då fredagen var jobbig med mailande till Freddans rektor och telefon med en annan rektor så var det extra tungt att skriva. Men med Freddan hemma så satt jag och skrev. Så var hela helgen. Freddan hade dessutom kompis hemma i söndags. Men det gick bra att skriva för jag har ett så snällt barn som roar sig bra själv. Blev dock inte klar i tid då det inte var lätta saker, lite sen blev jag. Men nu är den klar och nästa delkurs börjar. Går från sverige till världen (om man räknar bort usa).
Måste se om jag hittar en forskningsgrupp idag så jag får möjlighet att välja själv, annars blir jag tilldelad en grupp. Vet dock inte riktigt om vilken typ av film jag vill forska om, kina, japan, mellan östern, indien, afrika eller latinamerika. Svårt val. Men latinamerika eller mellan östern är nog intressantast.
Får höra mig runt bland de andra vad de vill jobba med. Vi ska vara 2-3 i grupperna. Ska bli intressant att jobba så här iaf.
Jag åker tåg just nu, drygt när man är så trött som jag är nu. Sovit dåligt i helgen. Men jag får lägga mig tidigt ikväll.
Hoppas alla får en bra dag.

Inga kommentarer: