fredag, april 30, 2010

Gårdagen

Igår så hade jag inte Freddan hemma på morgonen. Han hade sovit hos mormor. Jag skulle iväg så pass tidigt att fritids inte ens öppnat när tåget gick från stan.
När jag kom till skolan var det dags att redovisa ett arbete som vi jobbat med nästan en vecka. Vi var ca 10 grupper och vår grupp var sist. De första 6 grupperna fick redovisa utan strul. Sen visade det sig att vi bara hade salen till kl 11 så 7e gruppen gjorde klart sitt i korridoren. 8e gruppen gjorde också sitt där. Sen hade vi tillgång till en annan sal för de två sista grupperna.
Jag som bara fullständigt hatar att redovisa saker babblade på en liten stund och sen när jag var klar insåg jag att jag missat några viktiga saker. Men jag fick iaf inte så mycket ångest att jag svimma eller kräkte. Sånt har jag ju råkat göra förr då och då när det varit dags för redovisningar. Så jag ser detta som en förbättring...
Men jag vill gärna inte göra sånt igen, fast man kommer säkert inte undan.

Efter det tog jag tåget till stan igen, satte mig på Burger King och började skriva på tentan som ska in på måndag. Lite sent men jag bör klara det. Får lov att maila in det om jag senare lämnar en papperskopia till läraren nästa gång jag är i skolan. Bor så långt bort att jag får göra så. Ibland är det bra att behöva pendla 1 timme med tåg.

Forstätter blogga när jag kommer hem efter att lämnat Freddan på skolan.
Hoppas er morgon blir bra.

Inga kommentarer: