onsdag, februari 17, 2010

Tänker...

Jag har haft en ganska bra dag, vaknade ganska utvilad (inte gjort det på LÄNGE) och morgonen flöt på bra, tills vi väntade på bussen då den inte kom. Freddan blev några minuter sen till skolan och det gillar han inte alls men det går bra att lämna honom ändå, han tycker bara det är skämmigt att komma in när alla redan sitter tyst och stilla.
Jag promenerade hem i snön, kallt är det och jag är så trött på det nu. Tycker inte om att frysa. Vissa dagar går det bättre än andra och nu när det ligger runt 0an så är snön bara hal och slaskig där det är saltat... Suck...

Har en mugg te här som fylls på regelbundet, popkorn att tugga på och musik i hörlurarna så det liksom går rakt in i skallen och skingrar tankarna, gör så att jag inte "hör" dom...

Pluggar filmanalys, har en tenta på 5 sidor att skriva så nu går jag igenom det jag behöver i böckerna. Har gått igenom en av de 4 böckerna och har en känsla av detta faktiskt kan bli bra, bara jag inte skjuter upp det mer utan faktiskt jobbar som planerat.


Läser lite bloggar när jag behöver en paus och såg att min ena vän har det jobbigt. Tankarna glider till henne och hoppas att hon får den hjälp hon behöver.